Nors vartotojai regi naujo monopolio gimimą, bilietų kainų kilimą, vežėjai mano, kad konkurencija išliks, be to, autobusai varžosi ir su geležinkeliu, pirmadienį rašo portalas vz.lt.
„Mes nebijome šio susijungimo, tokio pirkimo. Jei bilietų kainos kils, tai ne dėl to, kad „Kautra“ nupirks TOKS. Bet kainos neturėtų kilti, nes jų sąnaudos turėtų sumažėti“, – portalui teigė Klaipėdos autobusų parko direktorė Jelizaveta Daugininkienė, pasak kurios, tolimojo keleivių vežimo rinka Lietuvoje yra padalyta.
Šiaulių bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas irgi nemano, kad įmonei „Kautros“ ir TOKS sandoris turėtų esminę įtaką:„Taip, mes šiek tiek konkuruojame, tačiau yra konkretūs keleivių poreikiai. Dėl tokio dviejų didžiausių vežėjų susijungimo keleivių Lietuvoje nepadaugės. Galbūt parengta nežinomų sprendimų, kas naudinga stambėjant“.