Pasak jos atstovės spaudai Lienės Uozolos, pernai uostas prarado 8,8 mln. tonų krovos dėl sumažėjusių anglies ir naftos produktų srautų. Tuo tarpu krovinių grupių, uosto plėtros planuose laikomų svarbiomis ir perspektyviomis – grūdų, medienos ir krovinių konteineriuose – krovos dinamika išliko stabili arba teigiama.
Vien tik TEU konteinerių praėjusiais metais perkrauta 453,6 tūkst., tai yra apytikriai tiek pat kiek ir užpernai.
Savo ruožtu Rygos uosto valdytojas Ansis Zeltinis pabrėžė, jog 2020-ieji uostui tapo svarbiais persiorientavimosi metais krovinių struktūros požiūriu – vietinių krovinių ir didesnės pridėtinės vertės krovinių dalis visoje krovoje ūgtelėjo iki 57 procentų.
2019-aisiais krova Rygos uoste sumenko 10,1 procento.