Du trečdalius „RB Rail“ akcijų valdančių Lietuvos ir Estijos bendrovių atstovai balsavo už nepasitikėjimą B.Rubesa. Likusį trečdalį akcijų valdančios Latvijos bendrovės atstovai susilaikė.
Tačiau daugumos akcininkų pasitikėjimą praradusi B.Rubesa nusprendė ne tik nesitraukti, bet ir skleisti nepagrįstą informaciją apie akcininkus, menamus interesų konfliktus bei taip mėginti išsaugoti savo postą ir galimai pakenkti projekto partnerių vienybei, teigiama „Lietuvos geležinkelių“ pranešime.
„Bendrovės „RB Rail“ vadovės mėginimai sukurti įspūdį, neva akcininkai tarpusavyje konfliktuoja, yra visiškai nepagrįsti. Nesutariama tik su pasitikėjimą praradusia „RB Rail“ vadove, kurios veiksmai kenkia projekto reputacijai. Šiuo metu projekto partneriai visose trijose Baltijos šalyse glaudžiai bendradarbiauja, kad projektas būtų vykdomas sėkmingai ir laiku. Šio strateginio projekto svarbą ir naudą puikiai suprantančių projekto partnerių puoselėjamos vienybės ir glaudaus bendradarbiavimo tikrai nepaveiks B.Rubesos pareiškimai“, – sako „RB Rail“ stebėtojų tarybos narys Karolis Sankovskis.
Jis pabrėžia, kad Lietuvoje visi darbai vyksta pagal grafiką, o dalis darbų, už kuriuos atsakinga „RB Rail“ bendrovė, kiek vėluoja. Tam, kad vėlavimas būtų eliminuotas, būtina stropiai koordinuoti projektą. Koordinavimo stoka buvo viena priežasčių, dėl kurios pareikštas nepasitikėjimas „RB Rail“ vadove B.Rubesa.
Pasak K.Sankovskio, nepaisant su „RB Rail“ vadove išsiskyrusių pozicijų, projekto valdymo operaciniame lygyje šalys pačios sklandžiai koordinuoja veiksmus, kad projektas neatsiliktų nuo grafiko.
„Rail Baltica“ – geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos šalys: Lenkija, Lietuva, Latvija, Estija ir netiesiogiai – Suomija. Projekto įgyvendinimas atidžiai prižiūrimas tiek ES Komisijos, tiek Estijos, Latvijos ir Lietuvos nacionalinės valdžios institucijų.