„Čia juntame aršią konkurenciją iš Lietuvos – kas pasiūlys geresnes sąlygas. Kol kas įvykiai nedžiugina – lietuviai neįtikėtinai aktyvūs. Klaipėdos uostas arčiau, bet mūsų siūlymai – kokybiškesni. Privalome aktyviau aiškinti kinams savo privalumus, ir tai darome“, – interviu Latvijos portalui „Delfi“ sakė Latvijos ministras, kalbėdamas apie Kinijos grupės „China Merchants“ planus iš Minske statomo didelio logistikos centro per Klaipėdos uostą vežti prekes į Europą.
Baltijos šalių uostai aršiai konkuruoja dėl Rusijos ir Baltarusijos krovinių.
Jo žodžiais, Baltijos šalių uostai aršiai konkuruoja dėl Rusijos ir Baltarusijos krovinių – naftos produktų, akmens anglies, trąšų, kurių pervežimas dideliais atstumais tapo gana brangus, palyginti su smarkiai sumažėjusia prekių verte.
Kalbėdamas apie Estijos pastangas padidinti krovinių srautus per savo uostus A.Matisas pareiškė sulaukęs iš Rusijos signalų, esą dalis Latvijos uostams tenkančių krovinių gali būti perorientuoti į Estiją, kur investuota nemažai Rusijos kapitalo.
„China Merchants“ domisi galimybe investuoti į tarptautinio uostų terminalų operatoriaus „Terminal Investment Limited“ valdomą vieną didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių „Klaipėdos Smeltė“.