Vietinių krovinių padaugėjo 6,6 proc. iki 63,9 mln. tonų, o tarptautinių – 12,5 proc. iki 17,7 mln. tonų, iš eksporto – 3 proc. iki 4,7 mln. tonų, importo – 17,7 proc. iki 3,6 mln. tonų.
Kryžminės prekybos ir kabotažo kroviniai siekė 9,4 mln. tonų – 15,8 proc. daugiau nei užpernai. 75,9 proc. jų vežta samdos pagrindais arba už atlygį. Tokių krovinių padaugėjo 12,3 procento.
Naftos produktų transportavimas vamzdynais sunyko 60,9 proc. iki 595 tūkst. tonų.
Krovinių gabenimas šalies geležinkeliais sumenko 9,5 proc. iki 21,8 mln. tonų, iš jų vietinių – 3,4 proc. iki 2 mln. tonų. Tarptautiniai pervežimai sumažėjo 10,1 proc., iš jų importo – 18,1 proc., tačiau eksporto ir tranzito – padidėjo atitinkamai 5,5 proc. ir 17,7 procento.
Krova Latvijos uostuose sumenko 7,2 proc. iki 41,7 mln. tonų, o krovinių ir pašto siuntų Rygos oro uoste perkrauta 19,9 proc. daugiau – 27,8 tūkst. tonų.
Iš viso per praėjusius metus transportuota 104 mln. tonų krovinių – 2,7 proc. daugiau nei užpernai ir, bet 11,9 proc. mažiau nei ikipandeminiais 2019-aisiais.