„Pasažieru vilcienš“ vadovas Janis Grigulis interviu Latvijos radijui sakė, jog Rusijos gamintojų galimybės dalyvauti tokiame tiekimo konkurse yra abejotinos dėl JAV sankcijų taikymo jiems.
Anot J.Grigulio, Latvijoje nėra aiškaus geležinkelių elektrifikavimo plano, visų jų linijų elektrifikuoti neketinama, todėl negalima apsirūpinti vien tik elektriniais traukiniais, kurie yra pigesnė transporto priemonė.
„Pasažieru vilcienš“ siūlymus dalyvauti dyzelinių keleivinių traukinių pirkimo konkurse išsiuntė daugiau nei 10-iai potencialių pretendentų.
Paklaustas, kiek šie traukiniai gali kainuoti, J.Grigulis įvardijo apytikriai 10 mln. eurų sumą, pridurdamas, jog tikimasi finansavimo iš Europos Sąjungos fondų.
„Pasažieru vilcienš“ dabar eksploatuoja 22 dyzelinu varomus traukinius, iš jų septyni yra su Rusijos gamybos lokomotyvais, taip pat turi apytikriai tiek pat elektrinių traukinių.
Praėjusių metų liepos pabaigoje „Pasažieru vilcienš“ su Čekijos pramonės holdingui „Škoda“ priklausančia „Škoda Vagonka“ pasirašė 32-ų naujų elektrinių traukinių pirkimo sutartį – jie užsakovei bus pristatyti 2022 metais.