„Šis ruožas labai svarbus, nes suteikia galimybę naftos produktų krovinius iš Mažeikių naftos perdirbimo gamyklos tiesiogiai pristatyti į Rygą, o po to į Taliną, ir, laikui bėgant, mes taip pat galėsime Mažeikių–Rengės ruože atnaujinti keleivių vežimą“, – interviu Latvijos televizijai trečiadienį sakė Talis Linkaitis.
„Lietuvos geležinkelių“ užsakymu ruožą už 11,35 mln. eurų (su PVM) iki šių metų pabaigos atstatys Estijos grupės „Skinest Rail“ valdoma geležinkelių tiesimo ir remonto įmonė „Vitras-S“.
Atstatyti Rengės ruožą „Lietuvos geležinkeliai“ įsipareigojo Europos Komisijai, kuri Lietuvos valstybinei geležinkelių bendrovei už konkurencijos krovinių gabenimo geležinkeliais rinkoje varžymą 2017 metų pabaigoje skyrė beveik 28 mln. eurų baudą.
Keliu į Rengę produkciją į Latviją iki 2008 metų gabeno Mažeikių naftos perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“. Keleivinis traukinys iš Mažeikių į Rygą važiavo iki 1997 metų, o į Liepoją – iki 1993–1994 metų.