Pasak Mario Kučinskio, susitikimuose su Susisiekimo ministerijos bei „Latvijas dzelzcelš“ atstovais prieita vieningos nuomonės, jog krovinių persiorientavimui reikia laiko, o vyriausybė negali šią įmonę remti iš biudžeto.
„Latvijas dzelzcelš“ supranta padėtį, taip pat ir tai, kad niekas neatneš jiems maišo pinigų. Pritariama idėjai sukurti lyg saugumo fondą, į jį nukreipti įmonės pelną, o jo lėšas pradėti naudoti tik situacijai dar pablogėjus“, – visuomeninės televizijos laidoje kalbėjo sakė vyriausybės vadovas.
Tačiau M. Kučinskis pabrėžė: „Geležinkelių įmonė dabar turi pakankamai lėšų infrastruktūros išlaikymui“.
Rusijai savo užsienio prekybos krovinius perorientuojant į savo uostus, krovinių pervežimai Latvijos geležinkeliais pernai sumenko 8,4 proc. ir jų apimtys buvo beveik trečdaliu kuklesnės nei 2012 metais. „Latvijas dzelzcelš“ tvirtina, jog kitąmet lėšų deficitas infrastruktūros išlaikymui gali sudaryti 6,7 mln. eurų.
Valstybinė „Latvijas dzelzcelš“ turi antrines įmones „LDz Cargo“, „LDz logistika“, „LDz Infrastruktura“, „LDz Ritosa sastava serviss“, „LDz Apsardze“.