Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Latvijos premjeras: geležinkelių operatorės pelną vertėtų kaupti „juodai dienai“

Latvijos susisiekimo ministerija siūlo sukurti specialių fondą, į kurį „juodai dienai“ būtų nukreipiamas nacionalinės pervežimų geležinkeliais operatorės ir geležinkelių infrastruktūros valdytojos „Latvijas dzelzcelš“ pelnas, pranešė šalies vyriausybės vadovas.
Maris Kučinskis
Maris Kučinskis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pasak Mario Kučinskio, susitikimuose su Susisiekimo ministerijos bei „Latvijas dzelzcelš“ atstovais prieita vieningos nuomonės, jog krovinių persiorientavimui reikia laiko, o vyriausybė negali šią įmonę remti iš biudžeto.

„Latvijas dzelzcelš“ supranta padėtį, taip pat ir tai, kad niekas neatneš jiems maišo pinigų. Pritariama idėjai sukurti lyg saugumo fondą, į jį nukreipti įmonės pelną, o jo lėšas pradėti naudoti tik situacijai dar pablogėjus“, – visuomeninės televizijos laidoje kalbėjo sakė vyriausybės vadovas.

Tačiau M. Kučinskis pabrėžė: „Geležinkelių įmonė dabar turi pakankamai lėšų infrastruktūros išlaikymui“.

Rusijai savo užsienio prekybos krovinius perorientuojant į savo uostus, krovinių pervežimai Latvijos geležinkeliais pernai sumenko 8,4 proc. ir jų apimtys buvo beveik trečdaliu kuklesnės nei 2012 metais. „Latvijas dzelzcelš“ tvirtina, jog kitąmet lėšų deficitas infrastruktūros išlaikymui gali sudaryti 6,7 mln. eurų.

Valstybinė „Latvijas dzelzcelš“ turi antrines įmones „LDz Cargo“, „LDz logistika“, „LDz Infrastruktura“, „LDz Ritosa sastava serviss“, „LDz Apsardze“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos