Interviu Latvijos televizijos laidai „Ryto panorama“ jis pareiškė, jog įgyvendinant projektą, būtina sparčiai judėti į priekį ir įsteigti bendrą įmonę, kad būtų galima parengti projektą ir laiku pateikti paraišką Europos Sąjungos finansavimui.
„Tikimės konstruktyvios visų partnerių pozicijos“, – pareiškė V.Dombrovskis.
„Prašymas pakankamai aiškus – Lietuva nori įtraukti į maršrutą ir savo sostinę. Nors dėl to atsiras vingis, tam tikros logikos galima įžvelgti“, – pareiškė V.Dombrovskis ir pridūrė, kad tai turi būti įvertinta technologiniu požiūriu. Jis priminė, kad ir Ryga iš pradžių nebuvo įtraukta į projektą.
„Mes išreiškėme pretenzijas, nors ir ankstesniame projekto etape. Nurodėme, kad į projektą turi būti įtraukta ir Ryga, ir centrinė geležinkelio stotis, taip pat oro uostas“, “ – sakė Latvijos premjeras.
Estijos ekonomikos ministerija pirmadienį pareiškė, kad Lietuvos reikalavimas nedelsiant prijungti Vilnių prie transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ yra nekonstruktyvus, nes dėl jo kyla grėsmė 3 mlrd. eurų investicijai.
Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pirmadienį BNS pareiškė, kad Estijai ir Latvijai nepritarus Vilniaus prijungimui prie „Rail Baltica“, gali žlugti visas bendras Baltijos šalių projektas. Anot jo, trys valstybės jau yra pasirašiusios politinę deklaraciją, kurioje Vilnius įvardytas kaip trasos dalis, todėl daugiau politiškai to svarstyti, jo manymu, nebereikėtų.