„Vairuotojų trūkumas jau keletą metų stebimas ne tik Latvijoje, bet ir visoje Europos Sąjungoje“, – sakė tarnybos atstovas ir pridūrė, kad vairuotojų stygius Latvijoje labiausiai pasireiškia būtent tarptautinio krovinių pervežimo sektoriuje, o jame dirba piliečiai tokių valstybių kaip Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos, Filipinų, Sakartvelo.
Taip pat, anot ATD, su vairuotojų stygiaus problemomis susiduria ir dalis keleivių vežėjų, siekiančių išplėsti aptarnaujamų maršrutų tinklą.
„Nors viešojo transporto paslaugų teikėjai dabar yra pajėgūs teikti visas vyriausybės užsakytas paslaugas, tačiau, atsižvelgiant į turimus išteklius, kai kurie vežėjai susiduria su vairuotojų trūkumu“, – pabrėžė tarnybos atstovas.
ATD akcentavo, jog vairuotojų stygiaus problema gilės, nes vidutinis autobusų vairuotojų amžius viešojo transporto sektoriuje yra daugiau kaip 55 metai, o jaunų žmonių į šias pareigas ateina per mažai.