Latvijos tarptautinių krovinių vežėjai turi 6,4 tūkst. darbuotojų iš trečiųjų šalių

Latvijoje tarptautinio krovinių pergabenimo įmonės šiuo metu turi apie 6,4 tūkst. darbuotojų iš trečiųjų šalių, pranešė Automobilių transporto direkcija (ATD).
Keisti dumblą iš „Vilniaus vandenų“ vežančių mašinų maršrutai
Keisti dumblą iš „Vilniaus vandenų“ vežančių mašinų maršrutai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Vairuotojų trūkumas jau keletą metų stebimas ne tik Latvijoje, bet ir visoje Europos Sąjungoje“, – sakė tarnybos atstovas ir pridūrė, kad vairuotojų stygius Latvijoje labiausiai pasireiškia būtent tarptautinio krovinių pervežimo sektoriuje, o jame dirba piliečiai tokių valstybių kaip Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos, Filipinų, Sakartvelo.

Taip pat, anot ATD, su vairuotojų stygiaus problemomis susiduria ir dalis keleivių vežėjų, siekiančių išplėsti aptarnaujamų maršrutų tinklą.

„Nors viešojo transporto paslaugų teikėjai dabar yra pajėgūs teikti visas vyriausybės užsakytas paslaugas, tačiau, atsižvelgiant į turimus išteklius, kai kurie vežėjai susiduria su vairuotojų trūkumu“, – pabrėžė tarnybos atstovas.

ATD akcentavo, jog vairuotojų stygiaus problema gilės, nes vidutinis autobusų vairuotojų amžius viešojo transporto sektoriuje yra daugiau kaip 55 metai, o jaunų žmonių į šias pareigas ateina per mažai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų