Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Liberalizavimo keleivių vežime rinka kratosi

Estijos keleivių vežimo autobusais bendrovė „Lux Express“ norėtų vykdyti keleivių vežimą Lietuvos vidaus rinkoje. Tačiau to neleidžia daugelį metų nekeisti teisės aktai. Susisiekimo ministerija problemą žino ir tvarką ruošiasi keisti, juolab to reikalauja ir ES. Tačiau rinkoje dirbantys vežėjai sako, esą nėra ko keisti, rašo „Verslo žinios“.
„Lux Express Group“ autobusas
„Lux Express Group“ autobusas / Įmonės nuotr.

„Įmonės Lietuvoje negali tiesiog pasiūlyti naujo maršruto ar pradėti konkuruoti esamais, net jei pasiūlytų keleivius vežti gerokai pigiau. Leidimą tam turi išduoti Valstybinė kelių transporto inspekcija. Tačiau ji konkursus skelbia ir leidimus išduoda tik tada, kai nustato, kad konkrečiu maršrutu trūksta autobusų“, – teigė „Lux Express Group“ generalinis direktorius Hannesas Saarpuu.

„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas, atšauna, kad Lietuvoje tarpmiestinių autobusų rinka veikia puikiai ir pakeitimai nieko gero neduotų. Jis pabrėžia, kad vietos vežėjai dabar neprašo dotacijų iš valstybės ir išlaidas dėl nepopuliarių maršrutų dengia iš savo kišenės, o liberalizavus ir visiems atvėrus rinką, valstybei tikriausiai tektų primokėti vežėjams už reisus nepopuliariais maršrutais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs