„Įmonės Lietuvoje negali tiesiog pasiūlyti naujo maršruto ar pradėti konkuruoti esamais, net jei pasiūlytų keleivius vežti gerokai pigiau. Leidimą tam turi išduoti Valstybinė kelių transporto inspekcija. Tačiau ji konkursus skelbia ir leidimus išduoda tik tada, kai nustato, kad konkrečiu maršrutu trūksta autobusų“, – teigė „Lux Express Group“ generalinis direktorius Hannesas Saarpuu.
„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas, atšauna, kad Lietuvoje tarpmiestinių autobusų rinka veikia puikiai ir pakeitimai nieko gero neduotų. Jis pabrėžia, kad vietos vežėjai dabar neprašo dotacijų iš valstybės ir išlaidas dėl nepopuliarių maršrutų dengia iš savo kišenės, o liberalizavus ir visiems atvėrus rinką, valstybei tikriausiai tektų primokėti vežėjams už reisus nepopuliariais maršrutais.