04 25

Lietuva – jau 20 metų ES: kaip tuo metu atrodė mūsų susisiekimas?

Šių metų gegužę švęsime 20 metų, kai Lietuva yra Europos Sąjungoje (ES). Per tą laiką šalis labai pasikeitė – pagal finansinius rodiklius gerokai priartėjome prie Vakarų Europos valstybių, puošėme šalies miestų ir miestelių viešąsias erdves, turime galimybę laisvai keliauti po daugybę šalių. Tačiau ar pamenate, kaip prieš 20 metų atrodė šalies susisiekimas – tiek su užsieniu, tiek šalies viduje?
„Lietuvos avialinijos“
„Lietuvos avialinijos“ / Andrius Ufartas

Gegužės 1-ąją Lietuva švęs 20-ąsias metines Europos Sąjungoje. Šia proga 15min portalas straipsnių cikle apžvelgia, kaip per šiuos du dešimtmečius pasikeitė Lietuva: nuo kainų iki atlyginimų ir pensijų, nuo skrydžių iki energetinės nepriklausomybės.

Skraido šešis kartus daugiau žmonių

Nusikelkime į 2004-uosius. „Lietuvos avialinijos“ (LAL) jau netrukus bus privatizuotos ir virs „FlyLAL“. Trys Lietuvos oro uostai vis dar yra atskiri juridiniai vienetai, tačiau skraidoma beveik tik iš Vilniaus. Neatsiejami šiandieninės Europos aviacijos atributai – „Ryanair“ ir šviežiai įkurtos „Wizz Air“ dar žengs į mūsų rinką, o skraidant į Europos šalis ID kortele, kaip šiandien, nepamojuosite – būtinas pasas.

Tai tik keletas aspektų, kuo skyrėsi Lietuvos keleivinė aviacija, prieš šaliai įstojant į ES.

Tačiau pradėkime nuo skaičių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų