Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviams svarstant, lenkų uostai plečiasi

Rytinės Baltijos pakrantės uostams paskelbus pirmojo ketvirčio krovos duomenis, paaiškėjo, kad Klaipėdos uoto apyvarta kilo sparčiausiai, bet žvelgiant įpiečiau, nerimo sėja Gdansko užmojai, o uostamiestis dėl lenkų įgyvendintų jūrinių planų praranda konteinerinių linijų patrauklumą, rašo „Lietuvos žinios“.
Gdanskas
Gdanskas / Violetos Grigaliūnaitė/15min.lt nuotr.

Planuodami ir pagrįsdami investicijas uostininkai dairosi į Gdanską, kurio plėtros pavyzdys atskleidžia ir įtikina, kad investuoti būtina dar tik tebeieškant krovinių. Klaipėdos uosto administracijos ir rinkodaros direktorius Artūras Drungilas dienraščiui teigė, kad Lietuvos uosto neplečiant į jūros pusę vidinis galimybių rezervas išsektų per 5-7 metus.

„Jeigu pastatytume išorinį uostą, 10 metų paankstintume krovinių apyvartos prieaugį“, – sako A. Drungilas, anot kurio, Gdansko uosto krovos apyvarta iki 2006 metų, kol lenkai neturėjo išorinio uosto konteineriams, buvo 70 tūkst. konteinerių, o pernai pasiekė 1,2 mln.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai