Per pastaruosius ketverius metus tokiuose ruožuose įvyko 33 įskaitiniai eismo įvykiai, kuriuose 10 žmonių žuvo, 38 buvo sužeisti. Daugiausia eismo įvykių įvyko automobiliams susidūrus arba apvirtus.
„Krašto keliai, kurių dangos plotis siauresnis nei penki metrai, ne tik neatitinka tokios kategorijos krašto keliams keliamų standartų, bet yra ypač pavojingi eismo saugos prasme – dėl riboto pločio juose sunkiau prasilenkti ir atlikti lenkimo manevrą. Prasilenkiant ar lenkiant gali tekti užvažiuoti ant kelkraščio, o tai gali turėti įtakos automobilio stabilumui. Kai automobilio ratai yra ant skirtingų dangų, mažėja ratų sukibimas su danga ir gali būti prarandama automobilio kontrolė“, – sako Kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius.
Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), Lietuvoje yra 47 ruožai. Jų tvarkymas vykdomas pagal viešai paskelbtą prioritetinę eilę ir atsižvelgiant į Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšas. Jau sudaryta sutartis pagal kurią bus rekonstruotas pirmasis minimoje prioritetinėje eilėje esantis ruožas, kitiems ruožams skelbiami viešieji pirkimai projektams parengti arba jau vyksta projektavimas, taip pat ruošiamas rangos darbų viešųjų pirkimų konkursas.
Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), prioritetinė eilė sudaryta specialia įranga atlikus kelių būklės įvertinimą ir atsižvelgus į metodikoje nustatytus kriterijus: kelio dangos būklę, bendrą eismo intensyvumą, krovininio transporto eismo intensyvumą, sankryžų pertvarkymo poreikį ir kt.