Susisiekimo ministerijos teigimu, Lietuvoje pagal įstatymus geležinkelių infrastruktūrą turi valdyti valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros valdytoja įmonė „LTG Infra“, Latvijoje už tai bus atsakinga „Eiropas Dzelzcela linijas“, o Estija pasirinko bendrovę „Rail Baltic Estonia“.
„Labai svarbu, kad europinės vėžės infrastruktūros valdymas išliks kiekvienos šalies kompetencijoje, nes „Rail Baltica“ projektas visoms dalyvėms svarbus ne tik kaip ekonomikos variklis, bet ir kaip nacionalinio saugumo elementas“, – pranešime sakė kadenciją baigiantis susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
„LTG Infra“ inicijuotame pirmame trijų Baltijos šalių valdytojų susitikime nutarta, kad vienas pagrindinių darbų – parengti veiksmų planą, būtiną bendram valdymo modeliui.
Ministerijos teigimu, Lietuva iš trijų Baltijos valstybių yra labiausiai pažengusi įgyvendinant projektą.