„Lietuvos geležinkeliai“, anksčiau skaičiavę, kad 19 kilometrų ilgio ruožo atstatymui prireiks apie 20 mln. eurų, dabar tikina, kad užteks 10 mln. eurų.
„Esame patenkinti tuo, kad visas planavimo procedūras pavyko įgyvendinti nuosekliai ir pakankamai greitai. Rengės ruožo atstatymo darbai iš esmės jau prasidėjo. Juos planuojame užbaigti per trumpiausią įmanomą laiką, kokybiškai ir už racionalią kainą, kurią palyginus su prieš keletą metų darytais skaičiavimais pavyko gerokai sumažinti. Tikimės, kad šis žingsnis leis suintensyvinti bendradarbiavimą su mūsų strateginiais partneriais – „ORLEN Lietuva“ ir kolegomis Latvijoje“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Vasario pradžioje „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė tarptautinį konkursą, siekdami įsigyti geležinkelio kelių remonto paslaugas visoje Lietuvoje. Pirkimo vertė siekia daugiau kaip 76 mln. eurų. Į šio konkurso apimtį patenka ir Rengės ruožo atstatymo darbai.
Pasiūlymus potencialūs konkurso laimėtojai gali teikti iki kovo 9 dienos.
„Šiuo metu yra iš esmės peržiūrimas Rengės geležinkelio ruožo remonto darbų projektas, atnaujinama šio projekto dokumentacija“, – teigia „Lietuvos geležinkeliai“.
EK pernai spalį „Lietuvos geležinkeliams“ skyrė 27,87 mln. eurų baudą už tai, kad bendrovė apribojo konkurenciją, 2008 metais išardžiusi 19 km bėgių iš Mažeikių, kur veikia naftos perdirbimo gamykla „Orlen Lietuva“, į Rengę Latvijoje. Briuselis sutiko su skundą komisijai pateikusios „Orlen Lietuvos“ argumentais, kad Lietuva taip apribojo galimybę įmonei vežti krovinius į Latvijos uostus.
„Lietuvos geležinkeliai“ jau sumokėjo baudą. Tačiau kartu bendrovė Europos Sąjungos (ES) Bendrajam Teismui Liuksemburge gruodį pateikė skundą prieš EK.