Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lietuvos geležinkeliai“ grįžta prie planų stotyse įrengti kavines

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ grįžta prie planų stotyse įrengti kavines, tačiau ketina tai padaryti pakvietus privatųjį verslą.
Panerių geležinkelio stotis
Panerių geležinkelio stotis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak bendrovės pranešimo, trylika svarbiausių geležinkelio stočių virs šiuolaikiškomis viešosiomis laisvalaikio bei darbo erdvėmis. Projekto metu numatoma verslui skelbti funkcinių zonų stotyse viešus nuomos aukcionus: maisto, paslaugų, laukiamųjų, bendradarbystės bei renginių erdvių.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ Turto valdymo paslaugų centro vadovės Daivos Pivoriūnienės, pagrindinis projekto tikslas – suteikti kokybiškesnes paslaugas keleiviams ir pridėtines vertes stotyse įsikūrusiems verslams ir miestų turizmo plėtrai, be to, siekiama užtikrinti augančius keleivių srautus ir efektyvesnę įmonės veiklą.

„Stotys taps bendravimui, darbui bei laisvalaikiui geriau pritaikytomis vietomis, jose bus pasiekiamos įvairesnės ir kokybiškesnės, šiuolaikinio keliautojo poreikius atitinkančios paslaugos. Visi šie pokyčiai visų pirma orientuoti į keleivius, siekiant suteikti jiems daugiau reikalingų paslaugų“, – pranešime sakė D.Pivoriūnienė.

Įgyvendinti projektą „Lietuvos geležinkeliai“ rengia konsultacijas su verslu.

„Tikimės išgirsti verslo pasiūlymus ir patarimus, kaip galima geriau įgyvendinti projektą, kokios galimybės ir galimi sprendimai. Kadangi visoms paslaugoms užtikrinti „Lietuvos geležinkeliai“ skelbs atranką, norime geriau įsiklausyti į dalyvių pastabas, kad galimas dalyvavimas projekte būtų kaip galima aiškesnis ir sklandesnis, o gauti pasiūlymai – maksimaliai konkurencingi ir kokybiški“, – sakė D.Pivoriūnienė.

Tikslias nuomos aukcionų sąlygas „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja viešai paskelbti po konsultacijų su rinka.

Sausį bendrovė teigė, kad maisto prekyba ketina užsiimti pati. Viešojoje erdvėje po to kilo pasipiktinimas, esą ši veikla turi būti palikta privačiam verslui, o ne valstybės valdomai įmonei, todėl „Lietuvos geležinkeliai“ šių planų atsisakė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?