Planuojama, kad moderni, integruota, patogi naudoti bei prie keleivių poreikių pritaikyta traukinių bilietų pardavimo sistema iš esmės pakeis klientų patirtį tiek perkant bilietus ir renkantis keliones, tiek jų metu. Naujoji sistema suteiks didelę pridėtinę vertę ir pačiai bendrovei – jos dėka bus galima artimiau pažinti savo klientus, didinti jų pasitenkinimą, vystyti paslaugų krepšelį, efektyvinti procesus bei veiklą.
„Augant keleivių srautams ir jų lūkesčiams, siekiant plėsti paslaugų spektrą jungiant skirtingas transporto rūšis, turima pardavimo sistema neatitinka poreikių. Norime suteikti keleiviams patogesnį ir paprastesnį būdą įsigyti bilietus, gauti visą reikiamą informaciją, susijusią su kelione. Mūsų planuose – ne tik bilietų pardavimo automatai, bet ir įvairūs analitikos įrankiai, padėsiantys operatyviau reaguoti į keleivių srautus, mobili aplikacija“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Balandžio mėnesį bendrovė planuoja skelbti rinkos konsultacijas, kurių metu bus viešai pateikti integruotai bilietų pardavimo sistemai keliami poreikiai, išklausytos dalyvių pastabos, rekomendacijos bei jų pasiūlymai. Iki šių metų vidurio planuojama pradėti ir bilietų pardavimo sistemos įsigijimo nuomos būdu konkursą.
Per pirmuosius du šių metų mėnesius, keliones traukiniais rinkosi net 24 proc. daugiau keleivių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Didžiausias keleivių srautų augimas fiksuotas maršrutuose Vilnius–Ignalina (57 proc.), Vilnius–Oro Uostas (56 proc.), Vilnius–Kena (56 proc.) ir Kaunas–Marijampolė (48 proc.).
„Lietuvos geležinkelių“ ilgalaikėje strategijoje keliami ambicingi keleivių vežimo tikslai – tapti pirmuoju pasirinkimu keliaujantiems ir iki 2030 m. padvigubinti keliaujančiųjų traukiniais skaičių. Keliones traukiniais pasirinkusių keleivių skaičius 2018-aisiais viršijo penkis milijonus.