„Modernizavus pervažas gerokai padidės pėsčiųjų, automobiliais bei traukiniais pervažas kertančių keleivių saugumas, kadangi bus labai sumažinta eismo įvykio rizika“, – BNS teigė „Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos departamento projektų vadovas Domas Jurevičius.
Per daugiau nei metus bus įrengtos naujos automatinės signalizacijos sistemos, visą automobilių kelią užtveriantys užtvarai bei vaizdo stebėjimo kameros. Dvejose pervažose ties Radviliškio stotimi ir vienoje – tarp Naujosios Vilnios ir Kyviškių stočių – dar bus įrengta pėsčiųjų tako signalizacija, papildomi šviesoforai bei garsinė signalizacija.
„Lietuvos geležinkeliai“ praėjusių metų pabaigoje paskelbė pervažų modernizavimo konkursus, o paraiškų jiems laukia iki vasario mėnesio. Darbus, kurių vertė neskelbiama, numatoma užbaigti iki šių metų pabaigos.
Pernai liepą skelbta, jog iki 2022 metų bus modernizuota 14 svarbių geležinkelio pervažų. Likusių keturių pervažų konkursai bus skelbiami vėliau.
Įmonės „LTG Infra“ vadovas Karolis Sankovskis anksčiau teigė, kad į pervažų pertvarką įmonė investuos daugiau kaip 10 mln. eurų.
Skelbta, kad pervažos bus atnaujinamos tarpstotyse, kur traukinių ir automobilių eismas yra intensyviausias: Lentvaris–Vievis, Draugystė–Rimkai, Panevėžys–Subačius, Marijampolė–Kalvarija. Kai kuriose jų traukinių skaičius siekia iki 100 per parą, o automobilių – iki 20 tūkstančių.
Ištyrus visas 526 pervažas buvo atrinkta 14, kurios patenka į IXB (Vilnius-Klaipėda) ir IXD (Kaišiadorys-Kybartai) transporto bei kitus svarbius koridorius.