„Lietuvos geležinkeliai“ nutraukė elektrifikavimo priežiūros konkursą

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ nutraukė Vilniaus mazgo ir Kaišiadorių–Klaipėdos ruožo elektrifikavimo techninės priežiūros konkursą, dalyviams pasiūlius per dideles kainas ir juos visus atmetus.
Reido akimirkos
Traukinys / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Centriniame viešųjų pirkimų portale įmonė nurodė, kad sprendimas pernai lapkritį. Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Manto Dubausko, naujas konkursas kol kas nepaskelbtas.

„Naujas konkursas bus paskelbtas artimiausiu metu, šiuo metu baigiame su tuo susijusias vidines procedūras“, – BNS sakė M.Dubauskas.

Konkurse dalyvavo bendrovės „Darbasta“, „Statybų techninė priežiūra“, „OR Consulting“ ir „Telekonta“. Pastarosios pasiūlymas neatitiko kvalifikacijos – įmonė paraiškoje nenurodė, jog ketina remtis kitų įmonių pajėgumais, nors vėliau nurodė ekspertus, ne savo darbuotojus.

Iš konkurso pašalinta „Telekonta“ kreipėsi į teismą. Anot M.Dubausko, ginčas tebevyksta, tačiau tai neturėjo įtakos sprendimui nutraukti konkursą.

Teismų informacinėje sistemoje nurodyta, kad byla dabar yra Aukščiausiajame Teisme – posėdis numatytas vasario 26 dieną, o skundą jam pateikė „Telekonta“.

„Lietuvos geležinkeliai“ konkursą paskelbė 2018-ųjų rugsėjį, o elektrifikavimo rangovo konkursas paskelbtas dar 2017-ųjų pabaigoje. Pastarąjį laimėjo Ispanijos bendrovė „Elecnor“, su kuria pernai gruodį pasirašyta 363 mln. eurų vertės sutartis.

Planuojama, kad įgyvendinus projektą, Lietuvoje elektrifikuotu geležinkeliu bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų krovinių ir du trečdaliai keleivių.

Dabar elektrifikuotų esamų geležinkelio kelių ilgis Lietuvoje sudaro 9 proc. viso geležinkelių tinklo. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tai yra mažiausias rodiklis ES, kur elektrifikuoti geležinkelio keliai vidutiniškai sudaro 52,7 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis