„Siekiame kuo didesnį krovinių, vežamų iš Kinijos į Europą, kiekį, nukreipti per Lietuvą. Esame puikioje geografinėje padėtyje ir savo partneriams galime suteikti unikalią galimybę pasinaudoti Europos geležinkelio koridoriumi. Augantis krovinių iš Kinijos srautas atveria naujas galimybes ir „Lietuvos geležinkeliams“, – pranešime spaudai teigė „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Gerimantas Bakanas.
Pasak jo, Kenos pasienio stotyje bendrovė gali greitai įforminti visas tranzito procedūras, atlikti techninę ir komercinę traukinio patikrą. Šeštokuose prie Lietuvos ir Lenkijos sienos krovinys pakraunamas į 1435 milimetrų pločio vėžės vagonus, iš kur toliau keliauja į galutinį tašką.
Pirmadienį į Kenos geležinkelių stotį po 9 dienų kelionės iš Kinijos atvyko tarptautinės logistikos kompanijos „Hupac Intermodal SA“ 82-jų konteinerių traukinys, kuris gabena chemines medžiagas Vokietijos ir Prancūzijos gamykloms.
Vien 2016 metais iš Kinijos į Europą važiavo 1,7 tūkst. traukinių, 2017 metais jų skaičius turėtų išaugti iki 2,5 tūkst., o 2025 metais - iki 5 tūkst.
Anot „Lietuvos geležinkelių“, intensyvėja bendradarbiavimas su Kinijos logistikos kompanijomis. Tarpininkaujant bendrovės atstovybei Kinijoje pradėta bendradarbiauti su Kinijos transporto kompanijomis „Sinotrans“, CMG, CAMCe, „Gentrans“, „Kerry Logistics“, CSALC, „Lianyunagng Port Group“, „Zhengzhou International hub“, CRCT, CRIMT ir kitomis.