Bendrovės praėjusių metų ataskaitoje teigiama, kad įmonė 2016 metais planuoja vežti 46 mln. tonų krovinių ir 4,5 mln. keleivių. Praėjusiais metais įmonė pervežė 48 mln. tonų krovinių ir 4,2 mln. keleivių.
„Esminius pokyčius krovinių pervežimo rinkoje 2016 metais lems dėl geopolitinių priežasčių mažėjančios Karaliaučiaus tranzito apimtys. Bendrovė planuoja tolesnį šių krovinių srauto mažėjimą, kurį lemia Rusijos vykdoma savo šalies uostus ir verslo subjektus globojanti politika, atidaromos naujos keltų linijos, jungiančios Sankt Peterburgą su Karaliaučiumi, tebesitęsiantis Rusijos ekonomikos nuosmukis“, – rašoma „Lietuvos geležinkelių“ ataskaitoje.
Keleivių augimo įmonė tikisi pagerinti susisiekimą su Baltarusijos sostine Minsku.
„Elektrifikavus geležinkelio ruožą Naujoji Vilnia-Molodečno, kelionės trukmę planuojama sutrumpinti iki 2 valandų. Minskas taps greičiausiai ir patogiausiai pasiekiamu tarptautinių maršrutų į Rytus centru, kuriame keleiviai galės persėsti į traukinius, važiuojančius į kitus Baltarusijos, Rusijos ir Ukrainos miestus“, – teigia „Lietuvos geležinkeliai“.
Atsižvelgdama į planuojamą krovinių vežimo apimčių ir pajamų sumažėjimą bei padidėjusias nusidėvėjimo sąnaudas, 2016 metais „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja uždirbti 3,2 mln. eurų grynojo pelno.
Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkelių“ pelnas sumažėjo 7,3 karto iki 2,776 mln. eurų, pajamos smuko 7,1 proc. iki 428,994 mln. eurų.
Visos įmonių grupės pelnas per metus smuko 3,8 karto iki 5,076 mln. eurų, grupės pajamos sumenko 8,4 proc. iki 431,067 mln. eurų.