„Lietuvos geležinkeliai“ per aštuonis šių metų mėnesius gavo 282,1 mln. eurų pajamų – 6 proc. daugiau, nei pernai per tą patį laikotarpį. Pervežta 33,7 mln. tonų krovinių – 7,54 proc. daugiau. Keleivių skaičius per metus išaugo 3 proc., iki 2,5 milijono. Ir toliau populiariausiais lieka Vilnius–Kaunas ir Vilnius–Klaipėda maršrutai – jais važiavo atitinkamai 839 tūkst. ir 331 tūkst. keleivių, arba 5,4 proc. ir 9,7 proc. daugiau nei 2016 m.
„Šiemet pradėti pokyčiai jau duoda teigiamų rezultatų. „Lietuvos geležinkeliai“ tampa lankstesni ir konkurencingesni – tai atsispindi ir rezultatuose. O ateityje teigiamas pokyčių efektas turėtų dar didėti“, – teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Pirmąjį šių metų pusmetį bendrovė dar buvo patyrusi nuostolių. Juos lėmė išaugęs ilgalaikio turto nusidėvėjimas bei kompensacijos įmonę paliekantiems darbuotojams. Pastarosios išlaidos buvo vienkartinės – ateityje jos neturės įtakos „Lietuvos geležinkelių“ rezultatams. Beje, rugpjūtį darbo užmokesčio sąnaudos jau buvo 7 proc. mažesnės, nei prieš metus.
Vien šių metų rugpjūtį „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 4,72 mln. tonų įvairių krovinių. Tai geriausias vieno mėnesio rezultatas nuo 2008 metų. Palyginti su 2016-ųjų rugpjūčio mėnesiu, šiemet vežta net 14,25 proc. daugiau. Prie sėkmingo rezultato smarkiai prisidėjo ir didesnės grūdų vežimo apimtys.
Preliminariais duomenimis, „Lietuvos geležinkeliai“ rugpjūtį dar labiau padidino atotrūkį nuo Latvijos geležinkelių, kuriems šie metai kol kas mažiau sėkmingi.
2017 m. sausį–rugpjūtį, palyginti su 2016 m. analogišku periodu, „Lietuvos geležinkeliai“ didino vežimo apimtis visomis kryptimis. 25 proc. padidėjo krovinių tranzitas per Lietuvą bei 21 proc. – eksportuojamų krovinių apimtys.
Tranzitinių krovinių apimčių augimą lėmė padidėjęs krovinių srautas į Kaliningradą. Daugiau vežta anglies (64,6 proc.), naftos ir naftos produktų – (45,6 proc.).