„Stočių valdymo sistema, kurią naudojame šiandien nebuvo įdiegta visose stotyse, bet to, ji yra morališkai atgyvenusi ir nebeatitinka šių laikų technologinių standartų. Pavyzdžiui, statistiką darbuotojai rinko ir apdorojo rankiniu būdu, o tai neleidžia efektyviai išnaudoti stočių pajėgumų, turimo vagonų resurso“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.
Šiuo metu vyksta SVS viešieji pirkimai, kuriems pasibaigus geriausio pasiūlymo teikėjas per 12 mėn. įdiegs stočių valdymo sistemą 106 komercinėse stotyse.
Naujoji sistema leis ne tik automatiškai rinkti, sisteminti bei apdoroti statistinius duomenis, bet ir planuoti, efektyviau išnaudoti stotyse esančius vagonus, formuoti sąstatus, rekomenduos optimalius riedmenų manevravimo maršrutus.
„Taip pat labai svarbu tai, kad sistema bus prieinama visiems rinkoje dalyvaujantiems vežėjams, nes anksčiau naudota SVS prieigą leido tik vienam vežėjui, tad ja naudotis galėjo tik „LTG Cargo“. Dabar, kaip to reikalauja ES direktyvos, visi vežėjai turės vienodai konkurencingas galimybes“, – pabrėžė K.Sankovski.
Taip pat labai svarbu tai, jog SVS bus gerokai aukštesnio apsaugos nuo kibernetinių atakų lygio, kas šiuo metu yra ypač aktuali problema visame pasaulyje.
Geriausio pasiūlymo teikėjas privalės pateikti ir suderinti 12 mėn. diegimo planą, kuris leistų įdiegti SVS laiku ir reikalaujama apimtimi 106 „LTG Infra“ valdomose stotyse.
Planuojama, kad projektas bus įgyvendintas 2022 metais.