„Senų laivų pardavimas pasitarnaus įmonės finansinės būklės pagerinimui. Naujų laivų po truputį dairomės, tačiau pirmąjį pusmetį to daryti neplanuojame. Senų laivų pardavimai prisidės prie įmonės finansinės būklės pagerinimo, kaip to pasekmė numatomas naujo laivo įsigijimas metų pabaigoje“, – sakė A.Lubys.
Pasak jo, „Alka“ dirbs, kol bus perduota naujam savininkui.
„Laivas dabar iš Švedijos plukdo medieną į Egiptą. Jis dirbs ir mums neš pelną iki paskutinio momento“, – BNS sakė A.Lubys.
LJLper „Nasdaq Omx“ Vilniaus biržą pranešė, kad įmonės valdyba patvirtino laivo pardavimo sutartį.
„Nuosekliai įgyvendinant patvirtintą bendrovės veiklos planą 2014-2016 metams, buvo priimtas sprendimas parduoti šį motorlaivį, koncentruojantis į tikslinį “Handysize„ segmentą“, – pranešime sakė A.Lubys.
„Handysize“ segmentui priskiriami 17-25 tūkst. tonų talpos laivai. Pasak įmonės, sutarties sąlygos yra konfidencialios.
LJL strategijoje numatoma, kad įmonė parduos mažiausius įmonės motorlaivius, o vietoje jų įsigis 1-2 didesnio tonažo laivus, kurie dirbtų transatlantinėje krovinių pervežimų rinkoje.
Pernai rugsėjo pabaigoje Susisiekimo ministerijai priklausė 56,66 proc. bendrovės akcijų, Estijos „Swedbank“ – 3,62 proc., Danijos DFDS – 5,53 proc., kitiems smulkiems akcininkams – 34,19 procento.
Bendrovės akcijos kotiruojamos biržos Papildomajame prekybos sąraše.