15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Lietuvos vežėjai skundžiasi kaimynų veiksmais

Lietuvos vežėjai sako, kad Baltarusijai nusprendus plėsti mokamų kelių tinklą sunkiasvoriam transportui, jie dėl to patirs papildomų nuostolių. Esą dėl didžiulės konkurencijos, vežėjai negali didinti kainų klientams. Lapkričio viduryje plėsti mokamų kelių tinklą planuoja ir Rusija.
Avarijos vietoje
Vilkikai / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Nuo lapkričio mėnesio per 300 papildomų kilometrų Baltarusijos kelių įtraukti į elektroninę kelių rinkliavos sistemą. Tai reiškia, kad ir Lietuvos vežėjų išlaidos išaugs, gabenant krovinius į ar per Baltarusiją.

Tačiau vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Erlandas Mikėnas sako, kad vis daugiau kelių apmokestina ne tik Baltarusija. Tai nuo lapkričio 15 dienos planuoja daryti ir Rusija.

Mokamų kelių kilometrus ilgina ir Vakarų šalys. Pavyzdžiui, Lenkija kas pusmetį plečia šį tinklą. Tačiau labiausiai nuo Rusijos embargo nukentėjęs logistikos sektorius augant rinkliavoms patiria ir daugiau nuostolių.

Vežėjai sako, kad klientų, vežančių prekes į Rusija liko nedaug, todėl siekdami juos išlaikyti, kainų kelti negali.

Be to, sunku konkuruoti su kaimyninėmis šalimis, kur sunkiasvoriam transportui taikomi mažesni techninės apžiūros bei privalomojo draudimo mokesčiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų