„Mūsų brokeriai, deklaruotojai teigia, jog tokios pat rizikos egzistuoja ir kroviniams iš Estijos bei Latvijos. Šią informaciją būtina patikrinti“, – portalui rugrad.eu sakė jis.
„Bandėme tranzitinius krovinius iš Skandinavijos nukreipti apeinant Lietuvą – per Lenkiją. Tačiau jei rizika kils ir dėl Estijos bei Latvijos krovinių, ši kryptis visiškai užsidarys. Teks šių krovinių nebeimti, ir tai bus labai dideli nuostoliai“, – pripažino L.Stepaniukas.
Jo žodžiais, pasienio kontrolės punktų pralaidumas yra sumažėjęs 2-3 kartus, lietuviškų krovinių situacija labai rimta, ir tai vargu ar trumpalaikė priemonė.
„Kas padengs išlaidas? Arba vežėjas, jei jam nepavyks susitarti su klientu, arba krovinio savininkas. Bet kuriuo atveju, galų gale už tai sumokės Kaliningrado srities gyventojai“, – pridūrė L.Stepaniukas.