„Linavos“ sekretorius transporto politikai Tomas Garuolis sakė, kad sunkiausiai šiuo metu sekasi įmonėms, kuriose dirba iki 49 darbuotojų.
„Vienos stambios įmonės išėjimas Lietuvai kainuoja virš 600 darbo vietų. Dabar matome, kad didelės ir vidutinės įmonės dar laikosi. Bet matosi, kad prognozės pildosi. Mažėja mažų įmonių, tiek darbuotojų skaičius“, – antradienį Trišalėje taryboje kalbėjo jis.
Taip pat pastebimas ir vairuotojų skaičiaus kritimas. „Sodros“ duomenimis, apdraustų visomis socialinio draudimo rūšimis vairuotojų sumažėjo virš 3 tūkst.
„Sektoriaus traukimasis yra akivaizdus. Aišku, tai yra mokestinė aplinka, COVID'as ir mobilumo paketas – visas kompleksas priežasčių“, – aiškino ji.
„Linava“ skaičiuoja, kad transporto sektoriaus skolos „Sodrai“ išaugo virš 400 proc.
Tačiau, anot T.Garuolio, labiausiai neramina, jog verslas matydamas situaciją nebeinvestuoja. Lietuva yra antra nuo galo pagal naujų sunkvežimių pirkimus ir registraciją.
„Ką tai reiškia Lietuvai? Matome 3300 sunkvežimių – tiek mažiau užregistruota per pirmą ketvirtį. Apie pusę milijardo investicijų neatėjo. Jeigu šiemet nesuinvestavome, turbūt per keletą ateinančių metų tos investicijos nebegeneruos pajamų arba generuos kažkur kitur“, – tikino jis.