Anot įmonės, nuo rugpjūčio grįžus į augimo vėžes, toliau mažinamas atsilikimas nuo praėjusių metų rezultato. Pavasarį skelbtą pesimistinį metų veiklos scenarijų įmonė lenkia 8 punktais, optimistinį – beveik trimis.
„Nors krovinių pervežimo rinkose išlieka didelis neapibrėžtumas, mes toliau sėkmingai artėjame prie praėjusių metų lygio. Nuo šių metų pradžios, kai prasidėjo COVID-19 pandemija, atsilikimą sumažinome daugiau nei perpus“, – pranešime sakė „LTG Cargo“ vadovas Egidijus Lazauskas.
Krovinių augimą skatina eksportui skirtų grūdų pervežimas į Klaipėdos uostą – jis spalį išliko rekordiškai aukštas – 0,46 mln. tonų, arba 66 proc. daugiau nei pernai spalį, o per 10 mėnesių jų pervežta 2,24 mln. tonų – dagiau nei per visus 2019 metus.
Bendrovė pabrėžia, kad pandemija išaugino kiniškų krovinių srautą – per 10 mėnesių vežta 34,4 tūkst. sąlyginių konteinerių (TEU) – keturis kartus daugiau nei pernai.
Anot E.Lazausko, tai lėmė sumažėję oro ir jūros transporto pajėgumai, pailgėjusi krovinių pristatymo trukmė ir padidėjusios pervežimo kainos.
Tuo metu „LTG Cargo“ į Klaipėdos uostą pervežamų baltarusiškų krovinių srautas sausį-spalį išliko panašus, kaip pernai.