Pasak jos, taip siekiama sustiprinti logistikos tiekimo grandines ir pagerinti didelių krovinių mobilumą tarp Lietuvos ir Lenkijos. Plėtra į Lenkiją taip pat leisianti diversifikuoti „LTG Cargo“ veiklos rizikas, didinti krovinių srautą ir pasiekti strategijoje užsibrėžtą tikslą – 65-70 mln. tonų krovinių per metus.
„Nors geležinkelių krovinių vežimo verslai visoje Europoje išgyvena sukrėtimą, esamą laikotarpį vertiname kaip atvirą galimybių langą aktyviai plėtrai. Tai leis mums dar labiau diversifikuoti savo krovinių srautą, mažinti priklausomybę nuo tradicinių krovinių rūšių, kurių paklausa per artimiausią dešimtmetį pamažu trauksis“, – pranešime sako „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
„LTG Cargo Polska“ artimiausiu metu sieks strateginės partnerystės su Lenkijos rinkos vežėjais vystant krovinių maršrutus tarp Lenkijos ir Lietuvos. Šiuo metu vyksta „LTG Cargo“ ir didžiausios krovinių gabenimo geležinkeliais įmonių Lenkijoje „PKP Cargo“ derybos dėl bendros įmonės steigimo. Planuojama, jog bendra įmonė užsiims intermodaliniais krovinių pervežimais tarp Lietuvos ir Lenkijos.
Krovinių vežimo veiklą Lenkijoje artimiausiu metu numato pradėti ir lietuviška „LTG Cargo“, kuriai Lenkijos Geležinkelių transporto tarnyba UTK birželio pabaigoje suteikė saugos sertifikatą. Pirmiausiai bendrovė veiklą Lenkijoje planuoja pradėti reguliariu krovinių pervežimo reisu tarp Mockavos iki Balstogės.