„Geopolitinė situacija dėl Europos Sąjungos ir JAV taikomų sankcijų Baltarusijai verčia mus peržiūrėti kai kurių projektų investicinę grąžą. Naujasis dvikelis pagrindinėje šalies geležinkelių arterijoje užtikrintų didesnį ruožo pralaidumą. Vis tik prognozuojame, kad sankcijos gali turėti neigiamos įtakos tiek pilnam viešosios geležinkelių infrastruktūros pajėgumų išnaudojimui dėl mažesnių krovinių ir keleivių srautų, tiek ir bendrovės pajamoms. Vertindami kylančias rizikas laikinai stabdome 60 mln. eurų vertės projekto įgyvendinimą“, – teigia Karolis Sankovski, „LTG Infra“ generalinis direktorius.
Pasak K.Sankovski, galimybės atnaujinti projektą bus vertinamos Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto kodekse nustatyta tvarka ir terminais, rengiant 2021–2022 metų tarnybinio traukinių tvarkaraščio galiojimo laikotarpio pajėgumų analizę ir pajėgumų didinimo planą.
Laikinai sustabdytame projekte buvo numatyta rekonstruoti 13,9 km esamo geležinkelio kelio, pastatyti 13,9 km naujo geležinkelio kelio, rekonstruoti esamus tiltus ir pralaidas, iešmus, pervažas, įrengti triukšmo slopinimo sienutes, rekonstruoti esamas elektros, signalizacijos ir ryšių sistemas, įrengti tvoras, lietaus bei drenažo sistemas, pertvarkyti esamas Plungės ir Šateikių geležinkelio stotis, pailginant pagrindinių bei atvykimo ir išvykimo kelių naudingą ilgį. Siekiant efektyvinti manevrinį darbą, patenkinti klientų poreikius bei pagerinti jų aptarnavimą, Plungės stotyje planuota papildomo atvykimo/išvykimo kelio statyba.