„Ši sistema – vienas svarbiausių įmonės skaitmenizacijos projektų. Į ją perkelsime reikšmingą kasdienių darbų dalį: maršrutų ir traukinių tvarkaraščių planavimą, traukinių priskyrimą, aptarnaujančio personalo darbo grafikų sudarymą.
Tai, ką atlikti rankiniu būdu užtrukdavo ir kelias dienas, sistema įgyvendins per kelias minutes. Ji taip pat leis mums valdyti situacijas, į kurias turime reaguoti operatyviai, kaip, pavyzdžiui, traukinio pakeitimas. Be to, galėsime automatizuoti dalį funkcijų, analizuoti kasdienius darbus ir efektyvinti veiklą“, – pasakoja „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Įgyvendinus projektą, pasikeis traukinio įgulos išleidimo procesas: darbuotojai per mobiliąją aplikaciją galės bendrauti tarpusavyje, susisiekti su vadovais, supildyti duomenis apie traukinį, taip pat – matys savo darbo grafikus, užduotis. „Popierinį“ rankinį kasdienį darbą, kaip, pavyzdžiui, duomenų apie traukinį surašymą ar kolegų darbo grafikų pokyčius pakeis ir žymiai palengvins skaitmeniniai įrankiai.
„Skaitmenizavus kasdienę veiklą, tam tikrų rankinių rutininių darbų kolegoms nebereikės daryti“, – papildo L.Baužys.
Pasirašomos sutarties maksimali vertė – daugiau kaip 2,6 mln. Eur penkerių metų laikotarpiui, su galimybe ją pratęsti. Sutartis apima IRPOVS programinės ir techninės įrangos, licencijų nuomą, priežiūrą ir palaikymą, taip pat – konfigūravimo, integracijų sukūrimo, įdiegimo ir mokymų paslaugas.
„Užbaigus projektą ir įdiegus IRPOVS, bendrovė galės visiškai susikoncentruoti į traukinių eismo planavimą ir valdymą, o mes užtikrinsime reikiamas informacines technologijas ir sklandų jų veikimą“, – apibendrina „IVU Traffic Technologies“ vadovas Martinas Miuleris-Elšneris.