„Mes tą kryptį palaikome. Mes nenorime dirbti su rizikingais klientais ir nenorime gauti pinigų bet kokia kaina. Labai aiškiai vertiname visas rizikas ir tai yra mūsų pagrindinis prioritetas, kad kaip įmanoma toliau pasitrauktume iš šių rinkų“, – žurnalistams Kenos geležinkelio stotyje trečiadienį sakė E.Lazauskas.
Vis dėlto, pasak jo, visiškas krovinių iš šių šalių atsisakymas būtų galimas tik tuomet, jei LTG nesugebėtų suvaldyti į Lietuvą gabenamų sankcionuotų prekių.
„Toks scenarijus galimas, jei atsirastų tinkamos sąlygos, toliau eskaluotųsi, didėtų tie skaičiai. Jeigu mes matytume, kad negalime fiziškai su savo sistemomis jų pasivyti, natūralu, būtų paprasčiau visiškai užtvenkti šitą upę“, – teigė E.Lazauskas.
„Kol kas mes turime pakankamai priemonių, kompetencijų, įrankių tam, kad niekas nebandytų šių krovinių vežioti“, – pridūrė jis.
Pasak E.Lazausko, mažinti galimybes apeiti sankcijas padeda tai, kad LTG remiasi skirtingų valstybių bei tarptautinių organizacijų pavyzdžiais.
„Yra Jungtinės Tautos, Europos Sąjunga, yra Amerika, yra taip pat JK (Jungtinė Karalystė – BNS). Mes taikome visų šitų sankcijų (mechanizmus – BNS), juos labai sudėtinga sekti tarpusavyje, nes pokyčiai vyksta kasdien. Tai reiškia, kad mums yra darbo krūvis, bet mes turime aiškią nuorodą, nes tų šalių institucijos irgi seka ir bando pagauti skirtingas schemas ir mes jau turime į ką atsisukti, o ne patys išradinėti ir patys galvoti“, – teigė LTG vadovas.