„Situacija Vilniaus oro uoste dėl besiformuojančių eilių būtent piko laikotarpiais jau pastebimai gerėja ir tai vyksta dėl papildomų priemonių, kurių buvo operatyviai imtasi. Stebime, kad minėtais piko laikotarpiais laukimo laikas eilėje jau akivaizdžiai traukiasi“, – pranešime sakė T.Vasiliauskas.
Praėjusį penktadienį bendrovė informavo, kad didžiausias keleivių pikas Vilniaus oro uoste įprastai susidaro tris kartus per parą: nuo maždaug 4 iki 6 valandos ryto, vidurdienį nuo 11 iki 14 val. ir vakare nuo 17 iki 20 valandos.
Anot T.Vasiliausko, keleiviams padeda terminalo darbuotojai ir savanoriai, pakoreguota eilės formavimo zona prie saugumo patikros.
„Terminale dirba ir keleivius nuolat konsultuoja terminalo asistentai, į kuriuos visada rekomenduojame kreiptis, jei tik kyla klausimų ar reikia pagalbos dėl išvykimo, lygiagrečiai terminale dirba ir mūsų savanoriai kolegos, buvo pakoreguota eilės formavimo zona prieš aviacijos patikros punktus“, – nurodė LTOU atstovas.
Mažinti keleivių eiles tikimasi ir į darbą priėmus daugiau aviacijos saugumo specialistų, nes pastaruoju metu sustiprinus saugumo ir keleivių patikros procedūras pailgėjo laukimo laikas.
T.Vasiliauskas sako, kad sustiprintos patikros procedūros įvestos neterminuotam laikui, LTOU prašo keliautojų atvykti į oro uostą bent prieš dvi valandas iki skrydžio ir turėti pasiruošus visus būtinus dokumentus.