„Šio modelio orlaiviai suvartoja mažiau kuro ir atitinkamai į aplinką išmeta mažesnį CO2 kiekį, todėl jų poveikis aplinkai yra gerokai mažesnis. Be to, dėl naujosios reaktyvinių variklių technologijos šie orlaiviai skleidžia kur kas mažiau triukšmo. Dėl to „Lufthansa“ oro linijoms užsakėme iš viso 116 šio tipo orlaivių. Vien šiais metais „Lufthansa“ sulauks iš viso 52 naujų orlaivių – tiek orlaivių nesame gavę jau daugelį metų“ – pranešime cituojamas bendrovės „Deutsche Lufthansa“ AG valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Carsten Spohr.
„A320neo“, kuriame sumontuoti pagal visiškai naują technologiją bendrovės „Pratt & Whitney“ sukonstruoti turboventiliatoriniai varikliai „PurePower®“, nustato naują, dar aukštesnį orlaivių ekonomiškumo standartą. Be to, šis orlaivis pasižymi mažesne emisija, jis skleidžia mažiau triukšmo ir sudegina 15 proc. mažiau kuro nei kiti šios kartos orlaiviai. Planuojama, kad iki 2020 m. šio orlaivio kuro sąnaudos turėtų sumažėti iki 20 proc.
„A320neo“ modelio orlaiviuose yra įdiegtos naujausios technologijos, tarp kurių – naujos kartos varikliai ir sparnų antgaliai „Sharklet“. Nuo pat šio modelio pristatymo rinkai 2010 m. iš maždaug 80 klientų buvo gauta beveik 4 500 šių orlaivių užsakymų, o tai padėjo „A320neo“ modelio orlaivių šeimai užsitikrinti apie 60 proc. rinkos dalį.
Pernai bendrovė „Lufthansa“ minėjo savo veiklos šešiasdešimtmetį. Per tą laikotarpį „Lufthansa“ įmonių grupė pateikė iš viso 582 „Airbus“ orlaivių užsakymus, tarp kurių buvo 386 vnt. „A320“ modelio orlaivių užsakymai, iš jų – 116 šio modelio „NEO“ versijos (71 – „A320neo“ ir 45 – „A321neo“) užsakymai.