Tokiu atveju būtų galima tikėtis geresnių keleivių ir krovinių pervežimo sąlygų, karinio mobilumo galimybių, penktadienį Barselonoje vykstančiame neformaliame Europos Sąjungos susisiekimo ministrų tarybos susitikime sakė M.Skuodis.
„Lietuvai nepaprastai svarbu plėtoti Šiaurės–Pietų krypties transporto koridorių, jungiantį Baltijos, Juodąją ir Egėjo jūras. Papildomos transporto jungtys su Lenkija, taip pat Ukraina leistų užtikrinti didesnes keleivių, krovinių ir karinio mobilumo galimybes visame Baltijos regione“, – Susisiekimo ministerijos pranešime teigia M.Skuodis.
Ministrai ragina kuo greičiau priimti šiuo metu peržiūrimą TEN-T reglamentą, siekiant didinti bendrą Europos kelių ir geležinkelio transporto sistemos efektyvumą.
Lietuvos siūlymu naująjį TEN-T tinklą numatyta papildyti europine geležinkelio vėže į Klaipėdą.
Tinkle taip pat numatytos naujos karinio mobilumo jungtys tarp Lietuvos ir Lenkijos: viena iš jungčių eitų nuo Balstogės per Augustavą ir Lazdijus, toliau susijungtų su Šiaurės–Baltijos jūrų koridoriaus atšaka, jungiančia Vilnių, Kauną ir Klaipėdą, bei toliau į Šiaurę – Latviją ir Estiją.
TEN-T tinklas jungia didžiuosius ES miestus, jūrų bei oro uostus, geležinkelių terminalus ir kitus transporto mazgus.