„Labai daug galimybių buvo, kur galėjo nulemti. (...) Oro bendrovė už tai yra atsakinga, už lėktuvo techninę priežiūrą, jie reguliariai daro tuos patikrinimus – yra tie, kurie kas metus daromi, yra tie, kur nutūpus lėktuvui privaloma peržiūrėti – už techniškai tvarkingą lėktuvą yra atsakinga oro bendrovė“, – ketvirtadienį BNS teigė M.Zelenius.
Anot jo, nukritęs lėktuvo ratas buvo rimto važiuoklės gedimo pasekmė, o tai, kad jis nukrito lėktuvui dar nepakilus – didžiulė sėkmė, nes taip nutikus ore pasekmės galėtų būti tragiškos.
Skelbta, kad incidentas paveikė 24 skrydžius. Penkis atvykstančius orlaivius oro bendrovės nukreipė į Kauno oro uostą, viena – į Rygą. Buvo atšaukti devyni skrydžiai, iš jų keturi atvykstantys ir penki išvykstantys.
M.Zeleniaus teigimu, dar neaišku, kokią finansinę žalą oro uostui padarė šis incidentas.
„Dabar dar anksti sakyti, žiūrėsim, kaip oro bendrovės reaguos, kaip keleiviai reaguos. Aš manau, kitą savaitę galbūt žinosim“, – sakė M.Zelenius.
Apie į Briuselį turėjusio skristi lėktuvo važiuoklės gedimą pranešta trečiadienį apie 16.20 val. – riedant į kilimo ir tūpimo taką įvyko važiuoklės incidentas.
Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako veikla vėl buvo atnaujinta trečiadienį nuo 20.40 valandos.