Nors „Estonian Air“ išlaikymo kaina yra didelė, tiesioginių skrydžių įvairias maršrutais netektis Estijos ekonomikai ir investicijų aplinkai suduotų didelį smūgį, kurio padariniams pašalinti prireiktų ne mažiau kaip dešimtmečio, rašoma E. Sakkovo straipsnyje laikraštyje „Postimees“.
Estijai netekus nacionalinio oro vežėjo, didelių tarptautinių oro vežėjų susidomėjimas Talinu, kaip kryptimi, sumažėtų.
„Reikia suprasti, kad nacionalinis oro vežėjas tokioje tolimoje šalyje kaip Estija, šalyje su tokia maža rinka, iš esmės teikia viešąją paslaugą. Jis daro tai, kas labai reikalinga visuomenei, tačiau niekas to nedarytų vien komerciniu pagrindu“, – mano Talino oro uosto valdybos narys.
Jo teigimu, Estijai netekus nacionalinio oro vežėjo, didelių tarptautinių oro vežėjų susidomėjimas Talinu, kaip kryptimi, sumažėtų.
„Lietuvos patirtis patvirtina, kad bankrutavus vietos oro bendrovei konkurentai sumažino skrydžių skaičių ir pakėlė kainas. Nėra pagrindo manyti, kad čia bus kitaip“, – pareiškė jis.
Estijos vyriausybė ketina įsteigti naują įmonę, kuri perims nacionalinio oro vežėjo vaidmenį, jeigu Europos Komisija nuspręs, kad valstybės pagalba „Estonian Air“ buvo suteikta neteisėtai.