Ministras spaudos konferencijoje tvirtino, kad prioritetas bus teikiamas kaimų asfaltavimui, esą tam daugiau bus skirta lėšų.
Sako, kaimai nesulaukia kelių tiesėjų
J.Narkevičius įsitikinęs, kad asfaltavimo programą reikia plėsti, ir jau padaryti pirmieji žingsniai. Jo manymu, kai kurie kaimai ilgai nesulaukia, kada jų žvyrkeliai bus išasfaltuoti.
„Tiems kaimams, kurie nesulaukia savo eilės, bus suteiktas prioritetas, ruošime atitinkamus kriterijus, numatę papildomus pinigus, kad savivaldybės atkreiptų dėmesį į senesnių kaimų infrastruktūrą“, – sakė jis.
Į 15min klausimą, kaip bus atrenkami kaimai žvyrkelių asfaltavimui, ministras sakė, kad juos turės siūlyti savivaldybės.
„Tvarka bus papildyta. Asfaltuoti žvyrkeliams reikia daug laiko, tad prioritetas – gyvenvietėms, ypatingai senosioms. Savivaldybės nustatinės poreikį ir taip bus atrinkti kaimai“, – tikino J.Narkevičius.
15min primena, kad daug senųjų kaimų yra Trakų rajone, kur yra į Seimą rinktas J.Narkevičius.
Su verslu žada nesipykti
Be to, panašu, bus užkastas karo kirvis su kelių tiesimo įmonėmis. Buvęs ministras Rokas Masiulis turėjo daug priekaištų dėl kokybės, tačiau dabartinis ministras sako, kad „kelių tiesimo pramonė turi veikti“. Jis jau susitiko su kelių tiesimo įmonėmis, aptarė tolesnį bendradarbiavimą.
„Sistema turi veikti, o konkursai turi būti taip suorganizuoti, kad rangovai, rinkos dalyviai galėtų tiesti kelius, didinti darbuotojų darbo vietas, įnešti į biudžetą savo pajamas“, – kalbėjo J.Narkevičius.
Tiesa, jis paminėjo, kad „kokybės kontrolė turės būti tikrinama“.
Su A.Vaitkumi – taikos sutarties link
Ministras mano, kad nėra jokių galimybių Arvydui Vaitkui grįžti į Uosto direkcijos vadovo postą.
„Dėl Vaitkaus esu priėmęs sprendimą, bet jam nėra galimybės grįžti“, – sakė jis.
Tiesa, karo kirviai ir čia bus greičiausiai užkasti.
Į 15min klausimą, ar ministerija ketina taikiai susitarti su atleistu uosto vadovu, ministras to nepaneigė.
„Sprendimas yra atviras“, – teigė jis. A.Vaitkus prašė teismo pripažinti jo atleidimą neteisėtu, grąžinti į darbą, išmokėti kompensaciją už priverstinę pravaikštą nuo kovo 25 dienos iki teismo sprendimo įsiteisėjimo dienos.
A.Vaitkus sprendimą jį atleisti vadino politiniu, o Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos vadovai tvirtino, kad tai yra kerštas už uosto vadovo dalyvavimą savivaldos rinkimuose.
Susisiekimo ministras neslėpė, kad apie tai su A.Vaitkumi jau kalbėjo.
Ramūnas Karbauskis yra užsiminęs, kad Roko Masiulio darbai bus vertinami iš naujo, tačiau naujasis ministras teigė, kad visi auditai bus atliekami pagal poreikį „dėl darbų kokybės“.
„Bet jokių raganų medžioklių. Neužsiiminėsime“, – sakė jis.
Be to, naujasis ministras mano, kad Lietuvos paštas turėtų būti ne tik pelno siekiančia organizacija, bet ir socialines paslaugas teikiančia įmone. Tad greičiausiai įmonei nebus keliami pelningumo ar dividendų tikslai.
Pristatė savo komandą
Ministras taip pat pristatė savo naująją komandą. Antruoju susisiekimo viceministru paskirtas ministerijos Plėtros ir tarptautinių ryšių departamento vyresnysis patarėjas, buvęs transporto atašė Briuselyje Gytis Mažeika, o kancleriu – ministerijos patarėjas kelių ir oro transporto saugos klausimais Gintaras Aliksandravičius.
G.Mažeika ir G.Aliksandravičius darbą pradės nuo antradienio. G.Mažeika bus atsakingas už tarptautinius ryšius, ES reikalus ir derybas dėl Mobilumo paketo, projektą „Rail Baltica“, vandens transporto sektorių, kuruos Klaipėdos uosto klausimus, pranešė J.Narkevičius.
Be to, jo patarėja, buvusi „Euromonitor International“ konsultantė Joana Sokolnik kuruos biudžeto ir finansų klausimus, patarinės ekonominės analizės klausimais.
Buvęs Roko Masiulio patarėjas Darius Stravinskas kuruos pašto, elektroninių ryšių ir 5G plėtros klausimus, o buvęs Vilniaus tarybos narys Jaroslavas Kaminskis – patarėjų darbą.
Susisiekimo viceministru jau dirba Vladislavas Kondratovičius, iki tol buvęs ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vadovu. Jis atsakingas už geležinkelių, oro transporto politiką, projektą „Via Baltica“, saugų eismą ir darnų judumą, taip pat kuruos valstybės turto ir įmonių valdymą.