Naujas maršrutas – naudingas
Anot bendrovės, traukinio reisai vyks 8 kartus per dieną – tiek pat, kaip ir iki šiol kursavę traukiniai tarp Šiaulių ir Panevėžio bei Radviliškio ir Mažeikių, tuo metu vertinant visus tarp Šiaulių ir Radviliškio vyksiančius traukinius, priklausomai nuo savaitės dienos, per dieną kursuos 20–28 traukiniai.
„Po išsamių ne vieną mėnesį trukusių diskusijų su suinteresuotomis grupėmis pristatome maršrutą, kuris užtikrins būtinąjį viešąjį susisiekimą Panevėžio, Šiaulių ir Mažeikių apskrityse gyvenantiems žmonėms praktiškai tokia pačia apimtimi, kaip ir iki šiol“, – sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Pasak vadovo, atsižvelgiant į technines galimybes, traukinio sustojimo laikas Šiaulių stotyje bus suderintas su dalies kitų į Vilnių, Kauną ir Klaipėdą vykstančių traukinių tvarkaraščiu. Taip keleiviai galės patogiai pratęsti kelionę į didžiuosius Lietuvos miestus.
Į ankstesnius reisus Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai ir Radviliškis–Šiauliai įsigyti terminuoti bilietai galios naujajame maršrute.
Maršrutu patenkinti
Nauju traukinio maršrutu patenkinti ir panevėžiečiai. Pirmadienį Panevėžio geležinkelio stotyje sutikti miestiečiai teigė, kad tenkina ir bilietų kainos ir, kaip jie patys sako, pagaliau iš Panevėžio bus galima lengviau pasiekti Žemaitiją.
„Pagaliau atsirado naujas, įdomus maršrutas Panevėžys–Šiauliai–Mažeikiai. Žmonėms, vykstantiems į Panevėžį, nebereikės persėsti Šiauliuose, jie galės patogiai keliauti iki paskutinio kelionės taško. Labai geras sprendimas, dabar turėsime progą lengviau ir dažniau keliauti į norimą miestą. Kadangi mano dukra su anūkėmis dažnai atvyksta pas mane į svečius, gali drąsiai vykti traukiniu, užmiršdamos automobilius. Beje, ir traukinio bilietų kainos tikrai priimtinos“, – Panevėžio geležinkelio stotyje kalbėjo sutiktas Arvydas.
Kaina tinkama
„Kadangi tenka keliauti traukiniais tik kelis kartus per metus, nuo Panevėžio iki Radviliškio, nusiskundimų kainomis ir kelionės kokybe – neturiu. Žinant, jog kelionės maršrutas pailgėjo, galima tik pasidžiaugti, jog Panevėžys pradeda teikti vis kokybiškesnes ir greitesnes keliones. Tik būtų dar geriau, jog maršrutas tęstųsi ir iki Klaipėdos. Svarbiausia, jog bilieto kaina tikrai tinkama“, – pasakojo pirmosios kelionės traukiniu laukiantis panevėžietis Žilvinas.
Bendrovės „LTG Link“ teigimu, ji toliau analizuos maršruto duomenis, keleivių srautus ir jų lūkesčius – esant poreikiui ir galimybėms, į juos bus atsižvelgiama, o traukinių tvarkaraštis koreguojamas.