Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nemandagūs „Uber“ keleiviai gali netekti galimybės naudotis paslauga

Pavėžėjimo paslaugų milžinė „Uber“ trečiadienį įvedė taisyklių pakeitimų, numatančių, kad nemandagūs keleiviai, pavyzdžiui, keleiviai, kurie automobiliuose palieka šiukšlių ar ragina vairuotojus nesilaikyti nustatytų greičio ribų, gali būti pašalinti iš programos.
„Uber“ savavaldis automobilis
„Uber“ savavaldis automobilis / „Scanpix“ nuotr.

„Uber“ klientai Jungtinėse Valstijose ir Kanadoje, nuolat sulaukiantys prasto įvertinimo iš vairuotojų, netrukus gaus įspėjimus, kad gali netekti galimybės naudotis paslauga.

Bendrovės teigimu, šie taisyklių pakeitimai buvo pradėti taikyti Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje praėjusiais metais, o neseniai ir Indijoje.

„Uber“ pareiškė ketinanti naująsias taisykles įvesti ir kitose savo rinkose, tik dar nenusprendusi, kada tai įvyks.

„Pagarba – tai dvipusio eismo gatvė, kaip ir atsakomybė“, – internete paskelbtame įraše pažymėjo „Uber“ saugos ir iniciatyvų vadovė Kate Parker.

„Nors tikimės, kad reitingavimo pagrindu atliekamas paskyrų deaktyvavimas turės įtakos tik mažam klientų skaičiui, turime įgyvendinti šią priemonę.“

Keleiviai, kuriems grės pašalinimo iš programos pavojus, gaus patarimų, kaip pagerinti savo reitingą, ir jiems bus pasiūlyta būti mandagiais, nepalikti šiukšlių bei neprašyti vairuotojo nepaisyti kelių eismo taisyklių.

„Uber“, kurios vairuotojai, kaip tikimasi, turėtų gauti aukštesnį nei minimalų vidutinį vertinimą iš keleivių, dabar prašo to paties ir iš savo klientų.

„Pradedame kampaniją, skirtą šviesti visą „Uber“ bendruomenę apie šias gaires“, – pažymėjo K.Parker.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos