Pasak Rusijos pramonės ir prekybos ministro pavaduotojo Olego Bočarovo, Rusijos pilotai turėtų tapti mechanikais ir išmokti patys prižiūrėti orlaivius, rašo naujienų tinklapis aerotime.aero.
„Kartu su Transporto ministerija turėtume rengti ir sertifikuoti pilotus kaip universalius kareivius: jie turėtų būti ir pilotai, ir mechanikai vienu metu. O lėktuvo įrangoje turėtų būti numatyta galimybė atlikti remontą lauko sąlygomis“, – paskelbė O. Bočarovas per šią savaitę vykusio Rytų ekonomikos forumo sesiją, apie kurią pranešė „Aviatorschina“ Telegram kanalas.
Nors O.Bočarovas pirmiausia kalbėjo apie regioninę aviaciją, jo pastabos buvo plačiai interpretuojamos kaip susijusios su visa Rusijos aviacija ir sulaukė griežtos įvairių naujienų portalų kritikos.
Rusijos naujienų portalo ridus.ru kalbintas pilotas, Lėktuvų įgulų narių profesinės sąjungos viceprezidentas Olegas Prichodko, kėlė tokios politikų iniciatyvos efektyvumo klausimą. Jis pabrėžė, kad pilotai ir lėktuvų inžinieriai yra dvi atskiros profesijos.
„Pilotai dabar tam tikra forma prisideda prie lėktuvo priežiūros darbų: orlaivio patikrinimas, tam tikri paprasti darbai – ir nieko daugiau. Net ir tada toks darbas vykdomas konsultuojantis su tikrais inžinieriais“ – ridus.ru teigė vyras.
O.Bočarovas taip pat atskleidė, kad ministerijos kuria visiškai naują sistemą, skirtą įvairių tipų regioninių orlaivių tinkamumui skraidyti palaikyti. Pasak Bočarovo, kai kurie orlaiviai turėtų būti moduliniai ir leisti pilotams patiems keisti dalis ir salono konfigūraciją.
Tokia sistema pirmiausia būtų įdiegta „Baikal“ modelio lėktuvuose. Tai – planuojamas vieno variklio turbopropelerinis lėktuvas, kuris turėtų pakeisti „Antonov An-2“, taip pat sakė O. Bočarovas.