Spalio 19 d. Oslo miesto taryba paskelbė apie savo planą išgyvendinti automobilių eismą miesto centre per ateinančius ketverius metus.
Centriniame Osle dirba apie 90 tūkstančių žmonių, tačiau naujai išrinkta miesto taryba, kurią valdo kairiųjų koalicija, pažadėjo, jog automobilius pakeis nauji, daugiau negu 60 km ilgio takai dviračiams bei išplėsta viešojo transporto sistema.
Iš viso Osle registruota apie 350 tūkst. lengvųjų automobilių.
Planuojama, kad į centrinę Oslo dalį bus leidžiama įvažiuoti tik autobusams, neįgaliųjų vairuojamiems automobiliams bei transporto priemonėms, gabenančioms inventorių parduotuvėms.
Iš viso Osle registruota apie 350 tūkst. lengvųjų automobilių.
Priimdami tokį sprendimą, Norvegijos sostinės pareigūnai tikisi per penkerius metus sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį 50 proc.
2019 m. miesto valdžia taip pat tikisi 20 proc. sumažinti bendrą automobilių eismą visame mieste.
Vis dėlto, šis planas jau sukėlė vietos verslininkų nepasitenkinimą. Iš 57 Oslo prekybos centrų, 11 įsikūrę numatomoje zonoje be automobilių eismo. Verslininkai skundžiasi, kad toks savivaldybės sprendimas jiems gali atnešti nemažus nuostolius dėl sumažėjusių klientų srautų.