„Elektriniai traukiniai jau dabar yra aplinkai draugiškesnės transporto priemonės, nei varomos, pavyzdžiui, dyzelinu ar benzinu. O pradėję naudoti atsinaujinančių išteklių energiją, keleiviams siūlome važiuoti tarp Vilniaus ir Kauno ar Vilniaus ir Trakų nedarant jokio neigiamo poveikio aplinkai. Taigi galima sakyti, kad tai yra aplinkai draugiškiausia transporto priemonė“, – antradienį žiniasklaidai išplatintame pranešime cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Bendrovė iki 2022 metų teigia planuojanti elektrifikuoti Vilnių ir Klaipėdą jungiančią transporto arteriją. Tuomet elektriniais traukiniais pervežamų keleivių dalis išaugs iki maždaug dviejų trečdalių.
„Elektriniais traukiniais bus pervežama ir didžioji dalis krovinių. Todėl per metus bus sunaudojama 25 tūkst. tonų mažiau dyzelino, į aplinką nebus išmetama 83 tūkst. tonų anglies dvideginio“, – rašoma pranešime.