Kiekvienas automobilis ar sunkvežimis, kuris nenurieda nuo surinkimo linijos Detroite, Štutgarte ar Šanchajuje, sukelia pavojų kažkieno darbo vietai.
Tas gali būti kalnakasiai, kasantys rūdą plienui Suomijoje, darbininkai, liejantys padangas Tailande arba „Volkswagen“ darbuotojai Slovakijoje, montuojantys visureigiuose prietaisų skydelius. Jų pragyvenimo šaltiniai priklauso nuo tiekimo trūkumo ir prekių gabenimo jūrų keliais kliūčių, dėl kurių fabrikai priversti apriboti gamybą.
Automobilių pramonė sudaro apie 3 procentus pasaulio ekonomikos produkcijos, o automobilius gaminančiose šalyse, tokiose kaip Vokietija, Meksika, Japonija ar Pietų Korėja, arba tokiose JAV valstijose kaip Mičiganas, šis procentas yra daug didesnis.
Sulėtėjus automobilių gamybai, gali būti skaudžių pasekmių, nuo kurių atsigauti prireiks ne vienerių metų.