„Dėl „Ventos“ varžytinėse interesantų buvo, bet kol kas jokių statymų nėra. Požymiai tokie, kad kainą gali tekti dar mažinti“, – sakė LJL bankroto administratorius Dalius Volskis.
„Venta“ įkeista pagrindine LJL akcininke pernai spalį tapusiai bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“, kuri sunkumų turinčiai įmonei dar pernai gegužę paskolino 3 mln. eurų, ir Smiltynės perkėlai, LJL suteikusiai trumpalaikę 0,5 mln. eurų paskolą.
BNS jau rašė, kad gegužės pradžioje už 4,42 mln. eurų buvo parduoti du LJL laivai – „Voruta“ ir „Romuva“, o kovo pabaigoje – už 1,75 mln. eurų – „Deltuva“. Visi minėti laivai buvo įkeisti didžiausiam LJL kreditoriui SEB bankui. Šiuo metu taip pat dar ieškoma pirkėjo penktajam LJL laivui „Raguva“, kuris taip pat yra įkeistas SEB bankui.
Klaipėdos apygardos teismas gegužės pabaigoje pripažino LJL bankrutavusia ir leido pradėti įmonės likvidavimo procesą.
Teismui pernai gruodį iškėlus bankroto bylą LJL, skelbta, kad įmonės įsiskolinimai spalio pabaigoje viršijo 22,5 mln. eurų, iš kurių 12,814 mln. eurų – SEB banko paskolos likutis, o skola darbuotojams – 1,54 mln. eurų.