VMI atstovas spaudai Darius Buta BNS sakė, jog tai bus pirmasis visą šalį apimsiantis ir savaitę truksianti vežėjų patikrinimas.
„VMI neturi teisės atsistoti kelyje ir stabdyti automobilius. Norint patikrinti, ar krovinių vežimo įmonės, kurioms tai privaloma, registruoja savo krovinių vežimą i.VAZ sistemoje, mums reikalinga kolegų pagalba. Policija ir kitos institucijos mielai prie šito projekto prisidėjo. Visomis dienomis, visoje Lietuvoje bet kur bus galima sutikti pareigūnus ir specialistus. Jie žiūrės, ar kroviniai registruojami sistemoje“, – kalbėjo D.Buta.
i.VAZ pradėjo veikti pernai spalį. Iki šių metų pradžios VMI buvo pažadėjusi netikrinti vežėjų, nes jiems reikėjo laiko priprasti prie naujos sistemos.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Erlandas Mikėnas BNS sakė, jog vežėjai į šiuos patikrinimus žiūri santūriai, o naudojant i.VAZ sistemą, asociacijoms nariams nebuvo kilę didelių problemų.
VMI Kontrolės departamento direktorius Marius Žemgulis sakė, jog patikrų metu VMI vertins, kaip krovinių vežėjai teikia važtaraščių duomenis į išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.MAS) elektroninių važtaraščių posistemį i.VAZ.
„VMI manymu, krovinių pervežėjai turėjo pakankamai laiko prisitaikyti prie naujo krovinių registravimo i.VAZ'e reglamentavimo“, – pranešime teigė pareigūnas.
i.VAZ pradėjo veikti pernai spalį. Iki šių metų pradžios VMI buvo pažadėjusi netikrinti vežėjų, nes jiems reikėjo laiko priprasti prie naujos sistemos.
Šių metų pradžioje atliktos kelios bandomosios patikros rodė, jog maždaug 77 proc. vežėjų važtaraščių duomenis tvarkė be priekaištų.