„Politiniame lygyje sutarta, o kaip techniškai bus įgyvendinta – pamatysime“, – LRT radijui po Vilniuje pirmadienį vykusių derybų sakė Arijandas Šliupas.
Pasak jo, sutarta dėl paties principo, kad Vilnius turi būti „Rail Baltica“ dalis, o kada Lietuvos sostinė bus prijungta, priklausys nuo daugelio veiksnių.
„Mes turime vertinti finansus, galimybes, reikia suprasti, kad tai ne vienos finansinės perspektyvos projektas, tad atsižvelgiant į tai, mes vertinsime, kada galima pradėti darbus“, – BNS teigė A.Šliupas.
Politiškai sutarta, o kaip techniškai bus įgyvendinta – pamatysime, – LRT radijui po Vilniuje pirmadienį vykusių derybų sakė Arijandas Šliupas.
Praėjusią savaitę Estijos ekonomikos ministerijos atstovas BNS teigė, kad Vilnių įtraukti į „Rail Baltica“ trasą būtų galima po to, kai dėl sostinės prijungimo bus atliktos studijos.
A.Šliupas BNS teigė, kad šios sąlygos atsisakyta: „Šita sąlyga yra išimta“.
Lietuva jau buvo pasiekusį vieną politinį susitarimą dėl Vilniaus prijungimo – pernai rugsėjį Baltijos šalys pasirašė politinę deklaraciją, kad Lietuvos sostinė yra transeuropinės vėžės dalis, tačiau diskusijų dėl to nesumažėjo, o bendra įmonė nebuvo įsteigta iki šių metų sausio pradžios, kaip tikėtasi pernai.
A.Šliupas teigė, kad ekspertams reikėjo aptarti klausimą, kaip akcininkų sutartyje bus įrašytas Vilnius.