2014 04 28 /15:49

Pasiektas politinis susitarimas dėl Vilniaus prijungimo prie „Rail Baltica“

Trys Baltijos valstybės pasiekė politinį susitarimą dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo, prie trasos prijungiant Vilnių, pareiškė Lietuvos susisiekimo viceministras.
Arijandas Šliupas
Arijandas Šliupas / „15 min“ nuotr.

„Politiniame lygyje sutarta, o kaip techniškai bus įgyvendinta – pamatysime“, – LRT radijui po Vilniuje pirmadienį vykusių derybų sakė Arijandas Šliupas.

Pasak jo, sutarta dėl paties principo, kad Vilnius turi būti „Rail Baltica“ dalis, o kada Lietuvos sostinė bus prijungta, priklausys nuo daugelio veiksnių.

„Mes turime vertinti finansus, galimybes, reikia suprasti, kad tai ne vienos finansinės perspektyvos projektas, tad atsižvelgiant į tai, mes vertinsime, kada galima pradėti darbus“, – BNS teigė A.Šliupas.

Politiškai sutarta, o kaip techniškai bus įgyvendinta – pamatysime, – LRT radijui po Vilniuje pirmadienį vykusių derybų sakė Arijandas Šliupas.

Praėjusią savaitę Estijos ekonomikos ministerijos atstovas BNS teigė, kad Vilnių įtraukti į „Rail Baltica“ trasą būtų galima po to, kai dėl sostinės prijungimo bus atliktos studijos.

A.Šliupas BNS teigė, kad šios sąlygos atsisakyta: „Šita sąlyga yra išimta“.

Lietuva jau buvo pasiekusį vieną politinį susitarimą dėl Vilniaus prijungimo – pernai rugsėjį Baltijos šalys pasirašė politinę deklaraciją, kad Lietuvos sostinė yra transeuropinės vėžės dalis, tačiau diskusijų dėl to nesumažėjo, o bendra įmonė nebuvo įsteigta iki šių metų sausio pradžios, kaip tikėtasi pernai.

A.Šliupas teigė, kad ekspertams reikėjo aptarti klausimą, kaip akcininkų sutartyje bus įrašytas Vilnius.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis