Pasigedo žemagrindžių traukinių: „ratuotiems“ įlipti neįmanoma

Į Ignaliną nekursuoja žemagrindis traukinys, o tai reiškia, kad į tokį traukinį neįmanoma patekti ratukuose sėdinčiam žmogui. „Lietuvos geležinkeliai“ apgailestauja, kad ne visi traukiniai yra žemagrindžiai bei turi keltuvus, tačiau ateityje žada pokyčius.
Lietuvos geležinkeliai
Lietuvos geležinkeliai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Anksčiau į Ignaliną važiuodavo žemagrindis traukinys, bet dabar jo nebeliko. Į šiuo metu važiuojančius traukinius sunku įlipti/išlipti ir sveikam žmogui, nes pirmas laiptelis yra labai aukštai, o neįgaliam iš vis neįmanoma“, – į 15min kreipėsi skaitytoja Loreta.

Jos teigimu, „Lietuvos geležinkeliai“ informavo, kad žemagrindžiai traukiniai nebevažiuoja dėl techninių kliūčių, bet toliau esą atsisako bendrauti ir informuoti, kada jie vėl pradės važiuoti.

15min kreipėsi į „Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos departamento projektų vadovę Novilę Valančę. Ji teigė apgailestaujanti, kad traukiniai Vilnius–Ignalina nėra pritaikyti judėjimo negalią turintiems keleiviams.

„Mūsų žiniomis, žemagrindžiai traukiniai į Ignaliną nekursavo ir anksčiau“, – tikino ji.

Šiuo metu ne visi „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai yra žemagrindžiai bei turi keltuvus.

„Ateityje planuojame atnaujinti traukinių parką bei pritaikyti visą turimą infrastruktūrą, kad ji būtų patogi naudotis ir judėjimo negalią turintiems asmenims“, – žadėjo N.Valančė.

Ji teigė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ stengiasi tobulinti teikiamas paslaugas ir siekia, kad kelionės traukiniais neįgaliesiems taptų patogesnės, todėl šiuo metu bendradarbiauja su Lietuvos neįgaliųjų asociacija „Savarankiškas gyvenimas“ organizuojant mokymus traukinių konduktoriams bei stočių darbuotojams dėl neįgaliųjų aptarnavimo, infrastruktūros tobulinimo.

Dėkojame Loretai už informaciją.

Pastebėjote nepritaikytą vietą judėjimo negalią turintiems žmonėms? Praneškite apie ją, el. paštu atvirumogalia@15min.lt siųsdami nuotraukas ar vaizdo įrašus 15min.lt. Portale netrukus startuos projektas, kurio autoriai susisieks su tokios vietos savininku(-e) ir informuos apie problemą, pasiteiraus apie priežastis ir paklaus, kokių sprendimų bus imtasi. Po kiek laiko bus susisiekta dar kartą ir pasiteirauta, ar problema iš tiesų išspręsta. Skatinkime pokyčius kartu!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos