Pretendentų dokumentai priimami iki rugpjūčio 18 dienos imtinai.
„Vienas svarbiausių valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo tikslų – sėkmingas kelių ūkio valdymo pertvarkos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų, skirtų valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti ir plėtoti, panaudojimas“, – rašoma pranešime.
Ministerija pažymi, kad LAKD nuo rugsėjo 1 dienos bus pertvarkoma į strateginę šalies įmonę, kuri valdys valstybinės reikšmės kelius, vykdys įvairius svarbius projektus.
Kaip skelbta, naujasis vadovas pakeis liepos pradžioje atleistą Vitalijų Andrejevą – jis buvo atleistas po to, kai nesutiko su susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus sprendimu skirti lėšų trims Trakų ir Šalčininkų rajonų keliams asfaltuoti.
V.Andrejevas yra pranešęs, kad skirstydamas lėšas susisiekimo ministras nepaisė Vyriausybės patvirtintos tvarkos ir skyrė lėšų keliams, kurie nėra paruošti asfaltavimui ir negali būti suremontuoti iki šių metų gruodžio.
Tuo metu J.Narkevičius kritikavo direkcijos metodiką sudarant remontuotinų kelių ir asfaltuotinų žvyrkelių sąrašą ir kaltino V.Andrejevą politikavimu, esą jis žemina ministerijos reputaciją.
J.Narkevičius ne kartą kritikavo V.Andrejevą už prastai panaudojamas Kelių programos ir Europos Sąjungos lėšas, tuo metu pastarasis tikino, kad 2017-2019 metais panaudota netgi daugiau lėšų nei buvo numatyta.
Ministerija, dalindama lėšas iš 150 mln. eurų paketo, skirto per krizę paskatinti kelių verslą, itin dosni buvo Trakų ir Vilniaus rajonams – jiems skirta apie 16 mln. eurų.
Kelių direkcija nuo rugsėjo pertvarkoma į valstybės įmonę. Ginčų sukėlė valdančiųjų noras, kad įmonės valdyboje daugumą sudarytų valstybės tarnautojai, tuo metu kai kurie opozicijos atstovai taip pat svarstė, kad pertvarka susijusi su noru iš posto patraukti V.Andrejevą.